یه چیزایی...


مَه نامه
نوشته های این وبلاگ تنها غباری از کتابم اند ،ساده و بی آلایش تنها برای خاطراتم


جمعه 14 مهر 1391برچسب:,
یه چیزایی...

سلام دوستان مهربون من از جمله بی قرار و مخصوصا اقای حقیقت(وبتونو ندارم لطفا بزارید)ودوستان دیگه که اسمشون تو دلم ننشستن.

راستش امروز 1کلاه کوچیک سرم رفت ،داستان ایجوری بود که یکی وقتی تازه وب باز کرده بودم واسم 1ترفندگذاشته بود که اگه شازژ2تومنی بخرم میشه 4تومن منم بعد چندوقت  با هزاری امتحانش کردم ولی شارج رفت واسه طرف و من سرم گول مالیده شد

ولی این 1چیز قشنگی تومن به وجود اورد ،من گیتار کار می کنم راستش 5ماه دیگه می تونم کامل 20یا30تانتو حفظ کنم و بزنم وقتی که این ترفندرو دیدم به فکر کاسبی ازش افتادم ولی باخودم گفتم اگه دروغ باشه من میرم سمت اون رویای همیشه گیم یعنی گیتارزدن تو خیابون اونم شهری که تا حالا کسی جراتشو نداشته

می خوام دنیا صدامو بشنوه حتی اون بی لیاقتی که منو زمین زد

واسش کلی کار دارم حا لا منتظر باشین







نظرات شما عزیزان:

***بیقرار***
ساعت19:56---14 مهر 1391
خیلی دیگه ..خوش باور ...
بابا اخه کی میاد مجانی یه ترفند یاد کسی بده که 2تومن شارژ رو مجانی بریزه توی حلق گوشی محترمتون. بعدشم ببخشید چه جور میخوای ازش کاسبی کنی ...نکنه...وای نه.برو دنبال همون آرزوی همیشه گیت ...تا اینکه ما هم فیض ببریم از صدات ...اگه روزی که میخونی ما هم جز این دنیا باشیم . و خدا گل هاشو گلچین نکرده باشه ...پس بجم که دیر نشه ...من بهت میگم دروغه ...زود باش ...امیدوارم صداتو توی آلبوم های جدیدت بشنوم . و هم برم دانلود کنم و هم اگه قسمت شد بیام سر خیابونتون صداتو بشنوم ...


nafas
ساعت1:10---14 مهر 1391
آآاااااااااااااااا عجب خوبین
من جای شما بودم گیتار می زدم


گورستان یک روانی
ساعت0:41---14 مهر 1391
هی!تو هم خری...عین خودم....
اگه از من میشنوی حتی با وجود تازه کار بودنت برو گیتار بزن....بخند..عین دیوونه ها...
لباسای ساده بپوش...حتی اگه شده فکرکنن افغانی هستی...
چیزایی رو که دوست داری انجام بده....
شده وسط اتوبان بنواز...فقط بپا علیل نشی فردا آه و نفرین ننت بیاد واسه من:دی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
+ جمعه 14 مهر 1391برچسب:, | 1:11 | مهیار

This template generated and design by Nightnama on 2013 do not Copy